Det är varmt!!

Håller på och tvättar mitt berg med tvätt. Blir så när tvättstugan tycker att man bokat för många pass och inte får tillträde. Så jag har inte tvättat på ca 3 veckor. Det gör sitt kan jag säga. Gisses 6 maskiner är jag uppe i nu, 1 kvar. Borde tillägga också att jag passar på att tvätta sängkläder, Tingelings filt och massa handdukar + alla kläder då. Skulle behöva tvätta gardinerna men orka!?!

Snart ska jag väl köra pappa och Mia till sin buss. De ska åka en sväng till Tallin. Jag tyckte ju att de kunde parkera bilen hos mig så kommer jag ner och hämtar nyckeln så kan de gå. Det tar ca 5-10 minuter från mig till Willys där bussen går ifrån. Men nej. Pappa är rädd för att bli svettig tror jag haha.

På tal om svettig så är det någon man konstant är men ska inte klaga. Hellre värme än kyla men lite mer vind skulle inte skada =D Tror det blir ett kvällsdopp senare men ser ut att bli solo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0