Denna dag blir ju bara bättre

Eller inte. De ringde från någon timme sen från Proffice och meddelade mig att "kunden" valt någon med mer erfarenhet av HR-arbete. Dock försäkrade hon att det inte hade något med mig att göra. Jag förstår precis att folk söker för mer erfarenhet, det säger sig självt. Kan dock inte låta bli att bli lite ledsen över det. Mena hur ska man få erfarenhet om man inte får chansen? Det var ändå väntat att det var det beskedet jag skulle få även om jag såklart hoppades på ett positivt besked.

Bara att gå vidare och fortsätta söka jobb. Hålla modet uppe, nån gång måste det ju släppa? Med det ska jag nog gå till mormor nu och vattna hennes träd på balkongen. Promenad är kanske det jag behöver just nu så tar vi nya tag imorgon! Då jag för övrigt inte kommer stressa ur sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0