Birka kryssning

Tidsinställt inlägg!!

Snart drar vi iväg så antar jag är i full fart med att köra oss till bussen när ni läser detta. Kände ett tidsinställt var lika bra denna gång. Som sagt kryssning var det. Har aldrig åkt på en sådan kryssning så det ska bli skitkul. Och nej det är ingenting jag har råd med egentligen men... Farfar bjuder så jag är glad. Det är nämligen så att han och Inger iår varit tillsammans i 30 år. Klart det ska firas eller? Då bestämde sig därför att bjuda barn och barnbarn med respektive på kryssning. Hytt, buffé och frukost ingår så lär inte gå nöd på mig. Sen får man se vad som händer under kvällen och natten, morgonen och dagen haha.

Så jag kommer inte blogga förrän eventuellt imorgon kväll när jag kommer hem igen!









källa: www.birka.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0