Anställningsintervju imorgon!!!

AAH genast blev jag på mycket bättre humör!! Det är dessutom ett jobb som jag verkligen verkligen vill ha så jäklar vad jag kommer att vara taggad. Men inte övertaggad kanske för då blir det inge brao alls. Så nu ska jag väl sätta mig ner och gå igenom lite intyg och papper som jag ska ha med mig imorgon. Samt förbereda mig lite på arbetsplatsen och kanske mig själv så jag inte sitter där och typ öööhm ja vad tycker jag egentligen om saker och ting haha.

Bästa av allt är att det är här i stan. Typ 10 min på cykel. Perfa så man slipper kollektivtrafik höhöö.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Sist jag var på intervju fick jag frågor om mina bra sidor, om jag ahde några dåliga sidor. Hur jag tålde kritik osv. Var inte förberedd öht men det gick bra ändå!

Håller verkligen tummarna inför morgondagen.

2011-08-01 @ 14:40:42
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Det är ju skitbra, jag avr som sagt inte alls förberdd men det gick ju bra ändå :-)

2011-08-01 @ 15:59:25
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0