Sovmorgon fast ändå inte

Är det inte typsikt att man ska till "läkaren" den enda dagen som man får sovmorgon? Speciellt när besöket tar typ 5 minuter. Lite frågor, blodtryck och så klart. Så nu är jag skyddad från oönskade barn 1 år till haha. Hon var iaf riktigt glad åt min viktminskning så det är ett plus. Så nu sitter jag hos pappa och ringer runt till lite myndigheter inför flytten, skriver ut lite papper och jaa allmänt chillar bara. Anledningen till att jag åkte hit istället för till mamma är att pappa har bättre högtalare i datorn så man kan lyssna på hög musik med lite bas =P-. Petitesser I know men jag är musikberoende så vad gör man inte. Börjar inte förrän kl 13 idag då det är personalmöte på primärvården som jag ska vara med på sen så ska jag vara med när de går igenom lönebildning för läkare. Det har inget med mitt uppdrag att göra men det är sjukt intressant! På måndag får jag ev. vara med på en förhandling om övertalighet.

Fick dessutom det trevliga beskedet att jag får en ny säng. Lämnade ju in den gamla för leverantören ville kolla på den, ifall det var ett produktionsfel eller så. Nu kom beskedet iaf att jag får en ny. Kanon! Den kommer jag ta hand om mycket bättre kan jag säga.

Nej nu ska jag iväg och fixa lite mat till lunchen, fanns inte mycket i skafferierna på det här stället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0