Somnade på soffan

Somnade på soffan igår så jag missade big brother hu hu. Får se reprisen idag kanske om jag kommer ihåg den. Är kanske ett tecken på att jag inte mår så jäkla bra. Magen är fortfarande i uppror. Verkar som det var samma för min bror igår så vet inte riktigt vad det är för något. Turligt nog är det ok fram till lunch sen blir det värre och framförallt på kvällen gör det ont. Skumt det där men jag kämpar vidare. Påst snart och om ungefär 1 vecka fyller jag år.. Om 2 veckor flyttar jag och om 2 veckor åker jag till Amsterdam =)

På schema idag händer inte så mycket. Ska till habilitering och hjälpmedel och se hur deras verksamhet ser ut samt få ta del av deras rekryteringsrutiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0