Seg dag

Inte helt okej men kämpar på så gott jag kan iaf. Dagen har för övrigt varit väldigt seg även om den varit mycket givande. Förmiddagen bestod av Samverkansmöte. Sen hade jag en paus där jag blev tillfrågad om jag ville gå igenom några CV:n för kandidater till en chefsposition. Det var väldigt kul och intressant faktiskt. Så jag fick göra en bedömning för vilka som skulle kallas till intervju och så. Personalchefen tyckte jag gjort ett bra jobb så det var kul att höra, hon ville spara mina anteckningar också. På eftermiddagen snackade jag massa rekrytering med en personalkonsult. Det var väldigt givande då vi diskuterade utbildning, planen för min rapport osv. Kändes som vi hade ett bra utbyte av information. Ska även få vara med på en intervju vid nästa tillfälle som ges om jag har tid, vilket jag hoppas att jag har.

Kvällen har spenderats med att hjälpa mormor registrera sina kort på nå spärrtjänst där hon kan spärra alla samtidigt genom att ringa ett nummer bara. Sen har jag suttit och kollat upp telefonnummer och telefontider för massa samtal jag måste ringa imorgon. Har även planerat inför kalas i helgen och så flytt av möbler och sånt. Det är mycket att stå i just nu. Dessutom har jag sökt två jobb, känns skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0