Nästan så man fått en ny "plastmormor/farmor"

Alltså den omtanken och kärleken som hon lägger ner på mig är (inget negativt menat) förvånande. Jag menar hon är högt uppsatt i landstinget men hon bryr sig om en som om man vore ett barnbarn. Hon vill att jag ska vara nöjd och glad och att allt ska flyta på. När jag kommer till henne med något så ringer hon de samtal som jag egentligen ska göra. Idag dessutom kom hon springande med ett papper med en annons. DAT-divisionen på Akis söker nämligen en personalkonsult. Personalchefen har jag redan varit i kontakt med dessutom. Så hon tyckte verkligen att jag skulle söka och att det nog skulle passa mig perfekt. Det var iaf lite kul att höra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0