Lite ångest

Jag har lite ångest idag angående min telefonräkning som komma skall. Det för att jag varit tvungen att ringa en hel del samtal för att fixa saker och ting denna månad och har man ingen annan telefon än mobilen så är det den man måste använda. Tror jag räknade ut att räkningen kommer ligga på ca 600 kr vilket är en av de högre beloppen jag någonsin haft faktiskt. Känns onödigt mycket men samtidigt kan jag inte göra något åt det. Så får passa på att använda mammas hemtelefon så mycket som möjligt tills 7e då allt nollställs.

Annars har jag idag sjukt ont i magen. Känns som om tarmarna håller på att krama ur sig själva. Pga det känner jag mig även uppsvälld men det är kanske en inbillning som mycket annat. Nej nu har jag ett telefonsamtal att ringa innan jag måste ta mig iväg och jobba. Idag blir det 9-15 sen ska jag till pappas gym och träna, jag behöver det verkligen innan jag avlider haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0