Kontraktet är skrivet

Idag skrev jag på kontraktet till lägenheten. Pratade även med dem som bor där idag och det ser ut som att jag kan flytta in den 2a maj. Det är inte så långt dit så kanske överlever här hemma haha. Men det är kul att något händer.

Dagen i övrigt har varit ganska dryg. Var på folktandvårdens kansli och pratade med personalchefen där, läste lite papper och ja vid 11 var jag väl klar. Fick erbjudande om att vara provkanin på deras introduktionsutbildning för att se om något var oklart och så. Det var lite kul faktiskt. Men vid halv 1 var jag klar och hade käkat lunch. Så drog till stan och träffade Anna över en fika. Var även in till min moster och bokade in en tid för att fixa till mina naglar nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0