Inte min dag idag

Först tappar tjejen som hyr mitt rum nyckeln. Kanske kan återfås om hon tappade den på bussen men det vet vi på måndag. Sen så pajade min mobil på vägen ner. Touchscreen:en slutade fungera bara. Väldigt irriterande faktiskt. Tur man har backup telefoner men iaf! Har inte lust direkt att lägga pengar på att laga den. Speciellt inte när man har massa andra utgifter den här månaden.

Sen mitt i allt får jag ju chockerande sms från Daniel om att han behöver massa nummer till Emelies familj. Till slut får jag reda på att hon ramlat av en kamel och gjort illa armen. Är nu på sjukhus. Nyss fick jag även ett sms med förfrågning efter SOS:s internationella journummer. Men hallå ge mig lite information kanske? sitter här och är skitorolig just nu jue ='/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0