Ingen rast och ingen ro

Det är mitt i tredje VFU-veckan. Har jag vant mig vid att gå upp tidigt än? Nej! Att det ska vara så svårt att vänja om sig. Det är inte så att jag inte vaknar för det gör jag. Vet om inte annat att jag inte har så mycket val än att gå upp. Vill ju inte att folk ska tro att jag är lat eller så för det är jag inte, bara inte morgonmänniska. Men i vilket fall som helst så borde det lösa sig med att sova. Kan ju säga att jag inte direkt kan sova på helgerna heller då 3 av 4 helger består av F1 tidigt på morgon. Och ja jag vet det är mitt eget val but I´m just saying how it is.

Men jag är på jävligt bra humör idag av någon anledning. Jag förstår mig inte på det själv faktiskt med tanke på att det fortfarande är skitväder. Det är grått och trist dagarna i ända. De dagar då det varit sol har jag inte kunnat njuta eftersom det varit på eftermiddag kväll då man måste fixa middag. Men jag känner att detta kommer bli en bra dag. Jag kommer att få massor gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0