HLR

Idag har jag haft väldigt roligt vill jag säga. Morgonen var väldigt seg då det kändes som jag skulle somna på det möte jag var på men fick hålla i ansiktet och le bara för att. Men det var jobbigt samtidigt som jag hade ont i huvudet. Eftermiddagen då bjöd på roligare saker. Var på en kurs i hjärt och lungräddning. Det är ju hur bra som helst att kunna så nu kan jag använda en hjärtstartare om det skulle behövas. Dessutom har jag fått "hångla" med Mini Anne i några timmar hahaha dvs träningsdockan ;).


Kommentarer
Postat av: emilia

Åhh var det inte mini-Anne som vi lekte med på Jälla också när vi bland annat skulle stoppa blödningar o få mini-anne att börja andas igen;)

2011-04-14 @ 20:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0