Geminventering

Det är sånt här jag sysslar med när jag har fått nog av att tänka och skriva. Har sorterat en hel burk med gem i olika färghögar. Är det detta som kallas färgterapi? I vilket fall som helst så är det nu gjort. Sitter på ledningskontoret idag och skriver på rapporten. Är bra att få skriva in det som hänt löpande så att allt kommer med och att jag inte glömmer bort det. Speciellt det som ska vara under metod, det andra materialet finns ju kvar. Nån timme kvar sen får jag gå hem och då är det helg.



Vill ni veta hur många det fanns av de olika färgerna? I know you want to! haha
- 11 svarta
- 12 vita
- 17 oranga
- 9 röda
- 15 orangeröda
- 21 mörkblå
- 11 ljusblå
- 8 lila
- 10 rosa
- 15 mörkgula
- 14 ljusgula
- 16 mörkgröna
- 22 ljusgröna

Ps detta har gjorts med min egen dator och inte den på kontoret. Man får ju ha lite skam i kroppen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0