Funderar över livet

Sitter och funderar över livets stora frågor. Just nu känner jag att jag inte har så stor koll på vad som händer i sommar men framförallt efter sommaren. Jag tycker inte om att inte veta. Det kommer med största sannolikhet att ordna sig inom en snar framtid men just nu vet man ingenting.


Dagen har varit underbart skön. Emilia kom på eftermiddagen så vi tog en filt och gick jag satte oss på gräsmattan i solen. Vi spelade även lite kubb innan vi blev störda av två barn som tyckte att de skulle vara med. Den ena tjatade mest om sin cykelnycken han tappat. Men är skönt att man får färg direkt nu. Så har det inte varit för mig förut! Nu har jag inte ens börjat med betakaroten. Kanske inte behöver det heller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0