Förvirrad

Jag verkar ha tappat det här med dagar och tid helt. Ett möte som jag trodde var på fredag är imorgon och jag trodde jag skulle vara i Enköping imorgon och på torsdag men det är bara på torsdag. Skulle ha varit på fredag och men bestämdes att det var bättre att sätta ihop allt effektivt på en dag istället. Vilket jag är tacksam för eftersom jag ska vara i Enköping halv 9 å det tar ca 1 timme att åka buss från Uppsala. Vi vet ju sen tidigare hur Emma och tidig morgon fungerar. Om inte annat så är VFUn skitkul och jag har lärt mig massor. Nu blir det att dega i soffan resten av kvällen. Å ja jag ska stötta en kompis också för hon är lite deppad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0