Det rullar på

Idag har varit en väldigt oproduktiv dag måste jag säga. Kom till tandvårdens kansli vid halv 9. Vid kanske halv 10 hade vi inte mer att gå igenom varpå jag ändå hade lite att uträtta så satt och letade telefonnummer till massa myndigheter och sånt som jag måste kontakta inför flytten. Åt lunch med folket på kontoret innan jag drog hem. Hemma blev det massa samtal till alla så nu är det fixat. Under helgen ska jag skriva ut, kopiera och skriva på massa papper så jag kan skicka iväg på måndag. Efter det drog jag ut med bilen en sväng med Anna. Det blev en tur till Chilli och kolla på grejer sen till Röda korset för att se om det fanns något användbart. Nu har jag precis lagat mat och käkat. Planerar inte att göra så mycket mer ikväll eftersom jag inte är så pigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0