Vad skulle korridoren göra utan mig?

I denna korridor görs typ ingenting för tillfället. Alla klagar men ingen gör något åt det. Senaste problemet då. Dammsugaren fungerar inte och detta får jag veta via en lapp på dammsugaren. Frågar ett antal personer om något skrivit till ÖBO angående detta och får jag har inte gjort det, jag vet fortfarande inte vem som skrev lappen för övrigt.

Typsikt att det ska krävas en kvinna till att fixa saker och typiskt att det ALLTID är jag. Jaja problemet måste ju ligga någonstanns så jag öppnar upp dammsugaren och det första jag ser är ju att påsen är full samtidigt som det typ spruckit så massa skit ligger i hela behållaren. Jag byter och tömmer. Dammsugaren får ju igång men suger inte, jag antar redan här att det är stopp någonstanns i slangen. I slutändan visar det sig att stoppet sitter längst ner i munstycket så det är bara att gräva på. Det som kommer ut är inte nice alltså. Men nu jävlar suger dammsugaren som en kung, blir inte den minsta dammtuss eller gruskorn kvar. Är det för övrigt bara jag som tycker det är kul när det rasslar i röret? haha

Så vad skulle min korridor göra utan mig?

Detta drog jag ur munstycket.. usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0