Trodde man diskuterade på seminarier?

Uppenbarligen inte på våra iaf. Kändes som hela seminariet gick ut på att sammanfatta det vi kommit fram till på frågorna. Och så pratade vår lärare förståss, tror han kompenserar för att det är så några som kommer på hans föreläsningar (undra varför erhm). Rykten har nått mitt öra och sagt att det var ca 15 pers som inte var på hans senaste föreläsning, och jag förstår det. Man går ju bara på de föreläsningar man anser givande, ofta märker man ganska tidigt vilken föreläsare det inte är någon idé att lyssna på. Jag tycker lite synd om honom men samtidigt så är det ju för att jag ska lära mig något av det och det har jag inte gjort. Jag sitter snarare och sover eller funderar på något annat.

Så seminariet idag fick inte många plus i kanten kan jag säga. Detta innebär alltså att jag troligtvis inte går på föreläsningen imorgon heller, tror jag roar mig med att packa och städa istället. Däremot vill jag gå på den på torsdag eftersom den troligtvis blir mer givande (?), det är iaf en annan bok så kanske är bra att gå.

Nu ska jag nog röja i mitt rum, ut med sopor och disk samt ta ett varv med snabeldraken och efter det ska jag belöna mig själv med en isglass! Bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0