Sover bort mitt liv

Nejdå det gör jag väl inte egentligen men idag kändes det extremt. Hade tom ställt klockan på 9, snoozade 3 gånger varav varje gång 10 minuter och jag hann somna om under dessa. Efter sista ringningen somnade jag också om och vaknade lite efter 10. Det är inte bra.

Fast jag har inget att göra idag direkt (förtom att jag struntade i föreläsningen kl 8 imorse) så jag kunde gott och väl sova. Jag har ju skrivit klart PMet till C-uppsatsen, Läst de sidor vi ska ha läst och så gjorde ju jag och Nina vår del av seminarieuppgiften igår. Så just nu har jag inte så mycket att göra mer än kolla på litteratur till uppsatsen då.

Just nu regnar det som bara den, blir nog inge Willys för mig i första taget. Emelie och jag ska till Marieberg senare så får kanske ta willys där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0