På universitetet

Sitter just nu på universitetet och glor. Skulle sälja en kursbok till en tjej så fick gå lite tidigare. Och som vanligt orkar jag inte gå hem för att vänta igen efter 30 minuter. Så här sitter jag och kollar på folk medan jag väntar på min egen föreläsning. Eller kanske att folk ska börja anlända?

Hoppas det blir en bra föreläsning iaf. Är med "Uppfinnar Jocke" så brukar vara lite sisådär när han är igång men vi får se helt enkelt. Efter föreläsningen har jag tänkt att sola lite. Tror jag behöver lite solenergi nu när det är grått och trist.

Tror dessutom att jag måste ringa vårdcentralen angående min ojämna hjärtrytm till och från om dagarna. Det kanske inte är hjärtat men något är inte helt rätt så borde kolla upp det. Har snart hållit på i 2 veckor. Jag börjar bli orolig och har svårt att sova på kvällarna.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Är det hjärtklappning du har eller?

2010-09-21 @ 15:45:33
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Jag ahr massor med hjärtklappning ,känner då hjärtat slå fortare och som att jag ahr det i halsgropen. beror antagligen på stress men har kollat upp det med ekg, känns ju bättre att veta att det INTe är något fel iallafall.

Hoppas du får tid snart!

2010-09-21 @ 16:23:43
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0