Ny vecka, nya uppgifter

Sitter och försöker få lite struktur på min vecka. Egentligen känns det ganska självklart vad jag ska ta tag i men känner att det kan gås igenom lite mer. Seminarum 1 om ca 45 minuter, jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig. Det blir säkert bra. Sen hem och sätta ihop mitt PM så det är klart.

Igårkväll spenderades med förförståelse i uppsatsämnet. Känns som att jag hittat bra böcker och avhandlingar men det kommer ta lite tid att läsa för texten var skitliten.

Måste också gå och rösta, känns som att jag vill förtidsrösta så man slipper stå i kö med hela Tybble på sönda.

Sen lästa jag lite lönestatistik för nyexaminerade personalvetare på kära Emilias blogg. Kändes ganska bra då det ser ut på följande sätt och stiger också ganska bra med åren:

- 25.000 privat
- 24.000 statligt
- 23.000 kommunalt

Nu måste jag packa mina grejer och dra till universitetet.

Kommentarer
Postat av: emilia

Någonting att tänka på när man har sjukt mkt kurslitteratur, pm och uppsatser att ta sig igenom på lån. Att vi kommer att tjäna mer på ett år än vad vi har gjort på över 3 år tillsammans...;)

2010-09-13 @ 08:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0