No more "svartskalle"

Passande inte sant? Nejdå det är faktiskt ett internskämt hemifrån. När jag kom hem i julas (alltså förra året) så hade jag färgat håret mörkt. Hade tänkt mörkbrun men det blev typ svart och färgen har suttit som berg sedan dess. och jag har fått färga utväxt. Iaf så det första Osama (mammas sambo) säger till mig är: ååh jävla svartskalle. Ska komma från rätt person tyckte jag men okej =)

Iaf nu i helgen så har jag gjort något åt det. Fanny har varit jättesnäll och fixat mitt hår, både lördag och söndag. Jag är sjukt nöjd, blev jättefint och trivs massor. Är det att överdriva om jag säger att jag känner mig snyggare? För det gör jag. Tack Fanny!

Före:


Efter:


Vad tycker ni? Bilder är som vanligt inte helt rättvis eftersom det är svårt med ljus och så.

Kommentarer
Postat av: Nina

Skitsnyggt Emma! JAg får se håret tillsammans med ditt ansikte imorgon haha

2010-09-20 @ 12:14:07
Postat av: Sandra

Ser jättefint ut! :-)

2010-09-20 @ 18:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0