Magnus Betnér är KUNG

Var som sagt på Magnus Betnér på Kåren igår. Asså han är sååå jävla bra, så det var skitkul att se honom live. En komiker till på listan som är avbockad nu =). Synd var dock att det var en hel del väntan. Kändes som det aldrig körde igång och pauserna innan han börja var långa. Men det var ju vår favvo DJ från i fredags där så musiken var bäst.

Ja jag vet att hans skämt inte passar alla men jag gillar sån sorts humor, även om det kanske gick lite långt emellanåt ;).



Snart ska jag dra mig iväg till universitetet på föreläsning, känner att man kanske borde gå på delkursens sista föreläsning. Dessutom är det på en annan bok som jag inte har här i Örebro än så känns som en bra uppvärmning inför imorgon så jag kommer få umgås en del med den boken. Efter det blir det hem, käka och packa innan vi drar hem till Uppsala för helgen. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0