Insikter bara studenter har?

Läste precis vad en kompis skrivit på facebook och tyckte det var så bra att det förtjänade en plats i min blogg. Känns som att det är typiskt studenter att komma fram till något sådant!

"Rödluvan lyssnade inte på sin mamma, Pinoccio var en lögnare, Robin Hood var en tjuv, Tarzan gick utan kläder och lekte med sin "apa", och snövit levde med 7 män, den slampan. Pippi jagades av soc och Emil söp sig full i unga år. Detta här har jag växt upp med. Sedan klagar dom på hur man har blivit."

Håller ni med? =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Haha, men det har jag läst flera gånger förut.

2010-09-09 @ 12:34:21
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Nina

ja jag är ledsen Emma, den där är old news ;)

2010-09-09 @ 18:40:49
URL: http://finanina.blogg.se/
Postat av: emilia

hehe alla vet att pippi levde på bidrag o att emil var alkis haha men visstär den bra:)

2010-09-09 @ 20:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0