I vilken ordning ska jag göra allt?

Att göra idag:
1. Slänga massa skräp
2. Tvätta kläder
3. Handla mat
4. Boka biljett till Linköping
5. Städa rummet
6. Lägga in nya låtar på ipoden
7. Gå ner med saker i källaren
8. Packa till Linköping
9. Sola
10. Diska

Allt dessa skall hinnas med, gärna med god marginal tills dess att jag ska sova. Tvätt-tiden börjar klockan 13 så tills dess kan jag inte hålla på att springa iväg iaf. Känns som att jag kan få punkt 1, 5, 7 och 10 klar under tiden jag tvättar. Måste vänta på att Emelie vaknar för att kunna boka biljetter (ja hon bad om att få sova några timmar till eftersom vi var ut igår). Handla mat får jag göra efter samtidigt som det känns onödigt att göra det nu när jag inte kan handla allt iallafall. Ska jag inte vara hemma på hela helgen kan jag ju inte köpa färskvaror, så jag måste handla på måndag i vilket fall som helst. Packa kan jag inte göra förrän jag vet vad jag borde packa och har rena kläder såklart. Ipoden får jag leka med senare eftersom den inte är synkad med denna dator än. Skulle vilja ta en sväng till Solariet på studentgatan och sola, få se om jag hinner.

Sådär jag tror jag fick ihop det iallafall. Dock måste jag klura lite på det där med handligen, fördelen är ju att jag inte får lika mycket kassar att släpa på om jag tar 2 omgångar.


Kommentarer
Postat av: emilia

ok vi börjar innan vårat ska vara inlämnat den 23:e dec

2010-09-02 @ 12:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0