God morgon

Jag har sovit underbart skönt, vakande före klockan och låg och drog mig lite i sängen. Känns mycket bättre idag faktiskt, känner att gårdagen gav mig några svar iaf. Framför allt kan jag slappna av och veta att det inte är något allvarligt och att jag måste försöka stressa ner, eller som jag sa reducera stressfaktorer. Så idag ska jag göra klart hemtentauppgiften jag startade för några dagar sen. Tänkte göra det igår men förståeligt varför.

Fick för övrigt inte ligga och dra mig så länge jag ville imorse. Fanny smsa och sa hon glömt sitt smink. Tjänster och gentjänster så klart hon fick komma in och sminka sig. Eller vi brudar måste ställa upp för varandra. Jag tror iaf på att hjälper man andra så kommer andra vilja hjälpa dig när du frågar. Visst finns det vissa som säkert hjälper andra för att försäkra sig om att de får hjälp men det är inte samma sak enligt mig iaf. Jag hjälper för att jag vill och förväntar mig ingenting tillbaka MEN det är ju trevligt om folk uppskattar ens hjälp och hjälper mig nån annan gång. Det var väl inte så svårt?

Nee nu är det dags för lite frulle och sen har jag en hemtentauppgift att ordbajsa mig igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0