Drygaste fredagen på länge

Det är faktiskt sant. Har seminarium kl 15-16.30 vilket jag måste sitta och vänta hela dagen på. Det är väl drygt om något. Sen har jag tänkt ta tag i röstandet och de har bara öppet 11-14 alltså kommer jag få tillbringa minst 1 timme på universitetsområdet och göra vaddå? Plugga? Orka! Det är ju fredag!

Sen har jag upptäckt det mest konstiga sömnmönstret hos mig själv. De dagar då jag går och lägger mig relativt tidigt efter 23 så verkar jag sova ännu längre på morgon. Igår kväll tvingade jag mig själv sitta uppe till efter 00 och vaknade före 09 av mig själv. Ingen idé att försöka förstå alltså?

I vilket fall som helst verkar det som att jag ska sitta och glo de kommande 3 timmarna innan det bär av till universitetet. Drygt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0