Drömmar

Det här jävla valet alltså. Finns det någonstanns där man får vara ifred? Nu smyger det in i mina drömmar också. Jävla skit alltså, jag är ju klar, jag har ju röstat.

I vilket fall som helst, drömmen:
Jag är på väg till universitetsbibblan och utanför står massor av folk, jag tänker inte mer på det. Men när jag kommer närmare ser jag att det är de rödgröna partierna som står och delar ut massa saker såhär på slutklämmen. När jag ska passera och gå in är det någon som tar tag i mig och det är ingen mindre än Mona Sahlin. Minns inte exakt vad hon säger till mig med något med här får du en present från oss rödgröna, är du redo att rösta på söndag. Varav jag med ett leende svarar att jag redan röstat. Så hon frågar åt vem min röst gick och jag svarade; Jag valde att rösta med hjärtat, rösta för de som betyder något för mig och inte för mig själv. Sen går jag och hon står kvar och kollar efter mig.

Hur konstigt som helst alltså.


Nu måste jag få i mig lite frulle sen ska jag med Emelie till ÖB och så ska väl Fanny titta förbi senare och greja mer håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0