Att man aldrig lär sig

Dagen innan jag åkte till Cypern ringde en kille till mig angående internet i Örebro. Nånting att de höll på bygga ut stadsnätet där jag får bredband i huran i dagsläget vilket jag också förklarade för honom. Han erbjöd ändå att testa Bahnhof snabba bredband (vilket är en av deras samarbetspartners tydligen) i 6 månader gratis och vill jag inte fortsätta ha det så måste jag senast 1 månad innan det går ut säga upp det. Okej tänkte jag, prova något som är gratis och jag kan avsluta när jag vill, jag var noga med att fråga honom igen angående detta, så sa han "ja självklart bara så länge du vill".

I tisdags fick jag ett brev på posten av Bahnhof och där står inte riktigt det som vi kom överrens om på telefon. Varpå jag redan då känner, nej det här ska sägas ifrån på en gång så jag ringer kundservice men där är det en jävla kö. Så istället slänger jag iväg ett mail till dom där jag beskriver läget och att jag känner mig lurad. På morgonen i onsdags hade jag ett mail från kundservice där det stod att de skickat mailet vidare till rätt person att hantera det och att de återkommer så snart som möjligt.

Idag fredag har jag fortfarande inte fått något svar av kundtjänst på Bahnhof. Förvånad? Nej inte ett dugg när jag tänker efter. De bryr sig inte om kunder, bara hur många det är som betalar för deras tjänster..

Jag blir så trött att man aldrig lär sig, tror att det ska vara annorlunda den här gången. Varför skulle det vara det när alla andra 357935 gångerna inte är det. Aja får se hur det blir med det här. Vet inte om jag tycker internet är snabbare heller så. Helt enkelt jag har blivit lurad och gått på det bara för att det var "gratis".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0