Tråksöndag

Skulle man kanske kunna beskriva det som. Det händer verkligen ingenting. Morgonen spenderades framför tvn och formel 1 som återigen var försenat pga regn och hal bana. Det pga att den är helt ny och ny asfalt blir hal när det är brött.

Sen har jag väl pluggat en del diskursanalys, diskursteori och kritik mot den. Blir diskurspsykologi imorgon. Jag kan fortfarande inte säga att jag förstår vad det handlar om riktigt men ja vad kan man göra. Det är sjukt krångligt.

Sen hade jag ett lite träningspass i mitt eget rum. Lite push-ups, sit-ups och andra övrningar samt gummiband. Det är lite iaf även fast det inte blir värsta hårdträningen.

Så nu har jag precis kommit ur duschen, sitter och kommar på "vad blir det för mat" med Per Moberg. Tycker han är hur härlig som helst. Men tycker faktiskt att det är i grymmaste laget att man faktiskt slänger ner levande kräftor i kokande vatten.

Tror för övrigt att se på massa matprogram är en bieffekt av att gå på diet och inte äta riktigt mat. Har blivit en del på senaste tiden haha. För att inte tala om att man kollar massa recept på internet och drömmer konstigt.


Kommentarer
Postat av: Nina

men du kan ju inte döda kräftorna och sedan koka dem. Det görs samma sak med dina älskade räkor med aioli kan jag tala om ;)

2010-10-24 @ 19:00:14
URL: http://finanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0