Random frågor

Minns inte vart jag hittade dessa frågor, på random blogg iaf (förlåt att jag inte minns). Lättare med färdiga frågor än att försöka tänka själv. Räcker ju att man behöver tänka över svaren! =)

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
4 st. Hemmanyckel Örebro, hemmanyckel Uppsala, cykelnyckel och till postfacket.
Vilken svordom använder du mest?
Tror det är 50/50 mellan fan och helvete.
Äger du en iPod?
Ja, en blå nano.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Som student behöver jag inte ställa klockan men när jag gör det så mellan 08-09.
Hur många resväskor äger du?
3 tror jag, en i varje storlek (liten, mellan, stor)
Var köper du dina matvaror ifrån?
Willys
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Jag är linslus! =D
Vilken var den senaste filmen du såg?
Nya Robin Hood igår kväll även fast vi inte fick se slutet, skivan hacka.

Har någon av dina vänner barn?
Ja
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Är prylnörd så tror det skulle vara något tekniskt. Tv, systemkamera ect
Har någon någonsin kallat dig lat?
Nej inte som person mer kanske i ett visst sammanhang vid ett visst tillfälle.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Lyssnar inte på CD längre, är mer Spotify så cd-spelaren är tom.
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Vanlig kall mjölk är godast!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja faktiskt...
Använder du huvtröjor?
Ibland men försöker hålla dem endast hemma ;)
Kan kan du vissla ?
Nej, har försökt lära mig men det går inte!
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej inte vad jag minns, men har fastnat mitt i en i Madrid haha.
Vem var den senaste som ringde dig?
Tror det var pappa faktiskt
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Det tror jag, känns som att alla gör det (pratar bakom ryggen på andra)
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, jag gick t.o.m upp skittidigt för att titta.
Hur många syskon har du?
En bror och en syster
Vilken film kan du alla replikerna till?
Oj, tror inte jag kan alla men många i Sagan om ringen-filmerna.
Äger du några band-t-shirts?
Green Day

När flög du senast?
I somras till Cypern.
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Har inget köksbord ens.
Läser du för skojs skull?
Allt utom kurslitteratur läser jag för skojs skull antar jag.
Pratar du några andra språk?
Engelska, lite spanska, lite tyska och lite holländska
Diskar du din egen disk?
Ja vem diskar annars min disk?
Har du gråtit offentligt?
Det har jag säkert på fyllan. Annars inte.
Har du en stationär dator eller en laptop?
Jag har både en stationär och två laptops liten och stor, men stora har pappa.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Man lär sig alltid nya saker varesig man vill eller inte. Men är ju kul att lära sig nya saker man har nytta av.
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Ja.
Har du några tatueringar eller piercingar?
Hål i öronen räknas väl? Så har jag två tatueringar men vill ha fler.

Kan du kasta macka?
Kan kan man väl men man lyckas inte alltid.
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Kanske inte hur mycket tatueringar som helst men några är okej.
Har du en blogg?
Dah!
Vilken är din favoritfrukt?
Vattenmelon tror jag.
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
Ooohh det vill ni allt veta va? 24 faktiskt, helt okej!
Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Våldtäktsmannen, eller våldtäktsmännen i Örebro
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det vet jag faktiskt inte.
Gillar du senap?
Johnnys Senap är skitgod!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Skulle vilja, frågan är om jag skulle våga.
Sover du på sida, mage eller rygg?
Mage.
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej.
Tycker du om att krama folk?
Kramar är mysigt!

Skulle du säga att du är trendig?
Nja, jag kör på det som jag tycker är snyggt och bekvämt. Är det trendigt så är det trendigt.
Har du en digitalkamera?
Japp.
Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Var det någon jag skulle kunna bli intresserad av eller gillar som person skulle jag nog gå ändå. Är ju inte så att man måste planera bröllop för att man går på en dejt?
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Obi-Wan tror jag i nya iaf. Gamla är det nog Luke.
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Ingen aning, men fällde nog en tår när jag läste sista sidan av Sagan om ringen-trilogin för att det var slut.
Vad är du allergisk mot?
Våld.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej, jag kan inte tänka mig mitt liv utan kött samtidigt som jag förstår dem som inte äter.
Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Oj, hmm jag är nog lite inne på Benjamin och Melissa faktiskt.
Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Volbeat - Fallen
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Är inte manisk kanske men bryr mig mer och mer. Sen att man vet vilka saker det inte är någon idé att kolla på är en annan femma.

Kommentarer
Postat av: Mikailamal

Great .Now i can say thank you!

2012-03-05 @ 11:17:55
URL: http://mikailamal.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0