Nya datorhögtalare

När vi får pengar på måndag har jag tänkt åka och införskaffa ett par nya högtalare till min dator. De jag har är hur gamla som helst och de har börjat krångla lite dessutom, sprakar emellanåt och så vill inte den ena högtalaren vara med ibland så man får slå till den. Men det har varit en lång och trogen tjänst så de förtjänar väl att gå i pension hehe.

Sen tycker jag faktiskt att jag förtjänar att köpa mig nya högtalare eftersom jag varit så duktig och kommit halvvägs på mig rena Cambridgekur. Sen blir det upptrappning och stabilisering som gäller plus träning på allvar.

Dessa har jag iaf tänkt köpa, blev lite dyrare än jag tänkt kanske men de som jag ville ha först har tydligen gått ur sortimentet, typsikt.


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym..



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-24 @ 01:45:25
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0