Musicquiz

Evelina hade musicquiz hemma hos sig igår. Minns inte hur många vi var men det var en del och kul var det. Evelina hade satt ihop ett jättebra quiz inte för lätt men inte för svårt, det var helt enkelt lagom och varierande. Och vem vann då? Jo "Skinny Bitches" dvs Jag och Emelie gjorde det, tror mest för att vi väger upp varandra, samtidigt som vi kan samma saker. Vi fick iaf 50 poäng av 62 tycker det var bra jobbat.

Nu ska jag ta tag i mitt liv. Käka frukost sen fixa till kompletteringen på tentan nu när jag fick låna en annan bok av Nina ♥ och fick lite andra tips. Så det ska jag sitta med idag, sen till bibblan och hämta lite böcker och lämna lite böcker faktiskt. Beroende på vad jag hinner idag ska jag väl försöka skriva ut lite OH till resttentan. Varför har de som läser nu mycket bättre OH för att inte tala om så har de instuderingsuppgifter! I like =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0