Mellan drömmar och våta lakan

Jag börjar bli sjukt trött på att vara sjuk. Det är inte alls roligt. Speciellt inte under rådande omständigheter. Vaknade inatt igen av att det var blött i min säng. Jag var blöt, sängkläderna var blöta. Jag ni förstår vad jag menar och ja jag måste dela med mig av detta. Kan trösta mig med att det är ren svett så det luktar inget... än. Men det är inte kul mena det är ju ingen idé att byta sängkläder och somna om för det kommer vara lika blött när jag vaknar igen. Och jag kan säga att det inte alls är kul att försöka somna om när allt är blött, det bästa jag kunnat göra är att vända på täcke och kudde samt försöka flytta mig lite i sidled, tur man har stor säng.

Drömde också konstigt inatt. Jag stod i köket och lagade hemmagjorde köttbullar. Vilket i sig är lite roligt för jag har ingen aning om hur man gör och jag kan inte minnas att jag sett mormor göra sina, från början till slut alltså. Konstigaste var kanske att jag inte verkade laga till mig själv för i köket satt massor av folk och väntade på köttbullar, människor med ansikten jag inte kunde se. Undra vad det betyder?

Kommentarer
Postat av: emelie

Har du tittat lite på restaurang i vårt vardagsrum kanske?

2010-10-08 @ 12:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0