Just nu saknar jag...

Jag får emellanåt den här känslar av att jag verkligen saknar något att gosa med. Men det är mest en tex hund eller katt jag saknar för de vill uppenbart gosa med mig också och inget annat. Okej oftast. Å när jag är i en sån fas så kan jag sitta och drömma mig bort till den dagen då jag flyttar till min egen lägenhet och skaffar katt. Visst vill jag ha hund och massa andra djur men anser att katt är det som känns mest aktuellt till att börja med. Under tiden får jag passa på att gosa med andras.

Santos (mosters katt)


Ramos (mosters katt)


Loca (fasters katt)


Sune (farmors katt) finns numera inte med oss min lilla gosis


Jag hade också 2 jourkatter för något år sen, Chanessa och Nimrod


Sen hade vi ju hittekatter här i korridoren några dagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0