I brist på annat...

... får jag fokusera på plugget idag. Eftersom jag var uppe så tidigt orkar jag inte sitta och glo tills jag ska åka hem. Eller jag ska ner till min moster och fixa benen. Känner mig som en varulv nästan, hårigare ben får man leta efter och det är inte roligt kan jag säga. Ja det är överdrivet men tillräckligt med hår för att ta bort det okej.

Så lite plugg får det bli. Orkar ju inte sitta och känna efter hur jag mår heller. Vad är poängen med det? Men måste säga att jag känner mig lite mörbultad. Inte hungrig eller så men känns som jag blivit överkörd av ett tåg typ. Kan det vara lite träningsvärk efter gårdagen? Huvudet känns tungt och är tjock i halsen. Fan om jag blir sjuk igen alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0