Halloweenfest 2010

Kommer jag minnas som den första stora festen som jag genomgått helt spiknykter. Det var jag och min Mer-flaska igår asså. Men oj vad jag hade roligt!! Den som påstår att det blir roligare med alkohol ljuger, det blir vad man gör det till. Sen kanske vissa behöver alkohol för att slappna av, släppa loss och köra. Inte jag iom att jag inte klarar så mycket alkohol i vilket fall som helst.

Men är det inte grymt kul när alla klär ut sig? Det är fan skitkul att klä ut sig lite, tycker jag iaf även om jag faktiskt velat vara lite mer seriös men men...

Håller på fixar med gårdagens bilder så kommer väl en fotobomb inom kort annars kommer mycket finnas på facebook för er som kan se. Är ju inte alla som har tillgång till mina bilder längre!

Men kort och gott vi som började igår innan vi gick vidare till Nille och sen kåren:
Evelina (polis), Malin (Pirat), Jag (svart ängel), Gabi (Lady Gaga), Narin (ängel), Catarina (Elisabeth Swan) och Emelie (Diana Ross) Vilket gäng så säg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0