Halloween i helgen

Som jag förstått det så är det Halloweenfest i helgen och inte helgen efter då det är Alla helgona. Och jag vet fortfarande inte vad jag vill göra. Det är lite frustrerande, samtidigt som jag inte vet vad folk har tänkt göra. Vad ska alla göra? Har blivit bjuden på Halloweenfest på Kåren på lördag (?) om jag inte minns fel iaf. Eller jag hoppas det eftersom jag har workshop med något dataprogram på fredag 15-17, på tal om det vilka pucko sätter något så sent på en fredag?

Men vad ska jag ha på mig? Fungerar på att köra på "dark angel". Finns en prylaffär nere på stan med passa pyssel och sånt, om jag inte minns helt fel så har jag sett att man kan köpa vingar där. Blir ju skitbra, har massa svarta kläder så det lär ju bli mitt minsta problem. Har faktiskt ingen lust att lägga pengar på en blond peruk. Sen kommer jag inte dricka heller så då kan jag lika gärna köra på något jag redan har.

Tänkte bjuda på en skön låt också. Den har växt på mig iaf.

Niki & the Dove - DJ, ease my mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0