Guld!

Måste säga att min handledare till uppsatsen är underbar. Tror jag spenderade över 1,5 timme hos henne nu på förmiddagen och diskuterade, ritade upp lite idéer. Blev också letande av tidigare forskning tillsammans och så lite utskrifter på det. Hon förstår mina tankar precis som om de vore mina egna. Hon har precis som jag en känsla av att det kommer bli jävligt bra bara man hittar rätt infallsvinkel. Tidigare idén om syfte är borta, fick massa bra tips på teorier och annat.

Så just nu känner jag lycka och lättnad. Hon ansåg också att jag var väldigt insatt i ämnet och att det märktes att jag verkligen var intresserad. Känns bra nu!


Kommentarer
Postat av: Gjermundandrine

Nice site, keep up the good work!

2010-12-16 @ 16:07:59
URL: http://gjermundandrine.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0