Grattis till mig själv

Gjorde klart fråga 3 på hemtentan för ett tag sen. Men satt nog och stirrade ett bra tag innan jag fattade vad som krävdes av mig. Minst lika länge bläddrade jag i boken i jakt på texter och rationalitet och sen tog det ännu lite mer tid innan jag fick ner det jag ville skriva i text. Med andra ord, det gick framåt men inte speciellt fort. Men nu är jag iaf klar och kan gå och lämna in fanskapet imorgon. Dock kan jag inte garantera att den sista frågan är helt godkänd men det blir nästa problem, jag har iaf gjort mitt bästa under rådande omständigheter.

Jag har dock inte fattat det här med att sova när jag är sjukt. Jag är för orkeslös för att göra massa saker men samtidigt för rastlös för att ligga still i sängen och sova. Är det inte otroligt så säg? Finns det aldrig något mittemellan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0