Fredag igen

Går veckorna sjukt fort eller är det bara jag? Nu är det fredag igen och jag har absolut nada planerat för mig. Eller jo föreläsning nu kl 10 men det är inte så jobbigt faktiskt och så ska jag väl försöka få lite plugg gjort under dagen innan jag tar helg. Jag tror jag ska ta en lång skön promenad i skogen också om jag får någon med mig för dit går jag inte själv längre. Just nu känner man sig lite dum som gick där helt själv i våras, men mitt på dagen borde man väl vara säker? Jag har lärt mig att det inte finns några garantier alls.

Iaf så är det sol och det är minusgrader, min termometer visar att det varit -2 grader under natten. Inte skönt! Hoppas min jacka kommer snart för min vinterjacka är en aning för varmt alltså. Den kräver minst -10 och det är jag inte redo för än faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag tycker också de går sjukt fort! Tycker att det nyss var söndag men det är härligt! just nu vill jag ju bara att tiden ska gå fort :-)

2010-10-15 @ 10:07:32
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0