Fasen alltså

Måste göra något för att lätta upp stämningen i bloggen alltså. Börjar kännas lite ensidigt, typ ååh jag är så sjuk eller Cambridge. Frågan är kanske vad eftersom det inte händer mycket just nu. Alla man känner verkar ha dragit hem eller gör annat idag.

Sitter just nu och kollar på Simpsons i brist på annat och försöker att INTE analysera sönder allting. Att det ska vara så svårt? Varför ska man bli skadad bara för att man blir Akademiker som det så fint heter? Går det inte att stänga av?

Sen sitter jag och stör mig som fan på att jag har nån jävla slemklump i halsen som vägrar försvinna. I vanliga fall kan man ta en hårdbrödbit men i mitt fall nej.

En fråga.. Hur kommer det sig att munnen känns torr som en öken när det enda jag gör är att dricka vatten?

Kan jag få lite action?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0