Då var det lördag igen

Var riktigt trevligt hos anna igår. Tacos och massor av skitsnack. Emelie och Anna drog ut på BJ efter och jag åkte hem. På stan träffade jag farfar med kompisar som varit på "herrklubb" som de så fint kallar det. Det är inte så illa som det låter, deras typ pensionärsgäng hyr en lokal 1 gång i månaden då gubbarna hittar på något tanterna deras gör något. Så de hade varit i Tunabacka och ätit mat, lekt lekar och lite sånt. Sen kolla jag på nå konsigt film med mamma och gick och la mig. Sov som en gris återigen, verkar som systemet lugnat ner sig.

Skulle plugga idag men har hittills inte varit så produktiv. Känns dock ganska lugnt, har flera dagar på mig men man vill försöka göra lite om dagen. Istället så har jag roat mig med videokonversation med min syster på msn, första gången jag testade faktiskt och det var lite roligt sådär så lär ju bli fler gånger mellan oss. Är faktiskt lite roligare att prata när man ser varandra! Så kanske ska fixa webcam till datorn hemma och koppla in mikrofonen jag köpte för länge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0