Cambridgekuren: dag 16

Vägning idag hos konsulten. - 5,6 kilo!! Mena det bästa är ju att väga med hans våg även om jag tycker det är skillnad när på dygnet man väger sig. Hans reaktion var iaf "Herregud vad har du haft för dig?" (min första tanke var, Oj har jag gått ner för lite, tror han att jag fuskat?) Varpå han la till "har du sprungt maraton?". Med andra ord var han imponerad av vad jag gått ner mina 2 första veckor. Så med andra ord ser det jävligt bra ut. Jag gör ett jävligt bra jobb och jag är motiverad som satan att köra några kilo till, och några till.

För att belöna mig själv köpte jag en skjorta på Gina som jag kollat in i flera månadet. Var skitkul att komma i storlek 42 kan inte minnas när jag gjorde det sist. Och den kommer sitta ännu bättre när jag går ner mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0