Cambridgekuren: dag 11

Jag känner ju hur det händer grejer med min kropp. Jag skulle nästan vilja påstå att min hals blivit mindre fet. Ja av någon anledning kan jag sitta och dra mig själv i halsen när jag har tråkigt. Nya beteendet efter att ha slutat bita på naglarna kanske?? hehe eller så är det kanske att om jag får för mig en sak så fortsätter jag till jag har något annat.

I vilket fall som helst så har jag införskaffat mig en våg idag. Jag står dock fast vid att det mest exakta vikten ger ju den vågen som man började väga sig på, alltså den hos min Cambridekonsult, dit jag ska på onsdag.

Det tog dock en bra tag innan jag vågade ställa mig på vågen. Rädslan av att det inte ska ha fungerat och att jag inte har gått ner någonting. Den rädslan är faktiskt ganska stor eftersom man offrar en del nu när man går på diet och händer ingenting så känns allt meningslöst.

I vilket fall som helst klev jag upp på vågen, blundade lite innan jag kollade ner och...

FYFAAAN Jag har gått ner 5,2 kilo på 11 dagar!!
Nu jävlar känner jag att jag kan greja detta. Jag orkar nog kämpa på ett tag till. Eller egentligen så tycker jag inte att jag får kämpa. Det känns precis som vanligt, som att jag äter vanlig mat, jag kan göra alla saker jag gjorde innan. Okej en viss trötthet i kroppen infinner sig såklart efter ett tag. Det känns dock skönt att ha blivit av med det här småätandet på kvällarna!

Kommentarer
Postat av: Taraldmolly

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-03-30 @ 11:29:51
URL: http://taraldmolly.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0