Årets bästa köp helt klart

Tror iår är fösta året på alla mina år på universitetet som jag verkligen tagit tag i mitt liv och köpt en riktig, framförallt riktigt bra kalender. För att inte tala om att det är snygg också. Annars har jag haft lite lappar här och där eller nå gratiskalender som jag knappt haft med mig för att den är lite otymplig.

Men denna är helt klart värt de 129 kr den kostade. Tröttnar man kan man alltid byta ut fram och baksida också men gillar blommorna.


Såhär ser typ min vecka ut =P (pluggar dock lediga tiden med fast ej uppskrivet dah)

Kommentarer
Postat av: emilia

sant att alla är olika på det planet. Men vad är det med studentlivet som gör att man går upp? Många jag träffar kör svältdiet för att ha råd med så mkt annat som möjligt;)

2010-10-19 @ 21:20:30
Postat av: Samuelenya

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-11-09 @ 18:04:24
URL: http://samuelenya.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0