Varför tar det sån tid?

Väntan kan vara oerhört jobbig ibland. Speciellt just nu, jag är ganska nojig. Gjorde ju en omtenta för två veckor sen idag, vilken är a och o för att jag ska få fortsätta nästa termin. Känns som att man inte kan lägga ut alltför mycket kontakter till VFU innan man vet. Så jag hoppas resultatet kommer snart, även om jag är ganska säker på att jag är godkänd vill man ha det framför sig. Sen hade jag en komplettering på första tentan eftersom jag var sjuk, den vill jag också ha resultat på. För att inte nämna metodtentan som vi hade senast.

Alltså sitter jag och väntar på resultaten på tre tentor. Vilka är väldigt viktiga att jag klarar för att minska pressen på mig själv och att vara helt i fas med allting. Hoppas det kommer denna vecka.

Kommentarer
Postat av: emilia

väntan på tenta resultat är något av det vidrigaste som finns...hoppas du får reda på dem snart tyvärr så har de snuskigt lång tid på sig o rätta dem.

2010-11-24 @ 20:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0