Underbart att gymma!!

Jag är helt överlycklig. Visste inte att man kunde bli så lycklig av att komma iväg och träna. Helt jävla underbart alltså. Och som jag körde på!! Trodde inte att en sån ork fanns i min kropp, sån kämparglöd, sån passion! Det här kommer bli sååå jävla bra när jag går över till upptrappning om mindre än 2 veckor.

Kan säga att jag bränt mer är 250 kalorier, fatta inte först hur man skulle ställa in så ena maskinen visa kalorier först men sen så på slutet förstod jag men på ena trampmaskinen. Tänk er då att jag får i mig ca 470 kalorier om dagen. Nej blir nog gym på fredag också!

Nu ska jag fixa ihop en gymspellista på ipoden så är jag redo! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0