Studenter är idioter...

Studenter är idioter (jag generaliserar)! Någon idiot hade tagit ut min tvätt ur maskinen, turligt nog ren, men hallå jag har bokat 2 maskiner 11-13. Vilket innebär att man får faan vänta tills den som tvättar är klar. Det fräcka är ju att denne person lagt in sin egen tvätt. Tänk om jag hade haft en maskin till att stoppa in? Då hade dennes kläder rykt det säger jag bara. Räcker med att en annan tog ena maskinen jag bokat och stoppade in kläder 30 minuter innan min tid börja, tänk för fan. Nu var det tur för denna person också att det fanns en annan ledig och obokad som jag kunde ta.

Varför fungerade allt så bra första 2 åren men nu fungerar ingenting?

Någon som märkt att jag börjar bli trött på studentlivet?

Kommentarer
Postat av: Isabel

Kan inte komentera inlägget ovan men det enda du behöver är, papperspåsar typ från Affärn eller Ikea. De håller jättebra för postens hantering och en större tejprulle, genomskinlig ifall det inte går att skriva på påsen så du kan klistra på en adresslapp. Annars behövs inget mer, frimärken och sådant köper du ju sedan när du fått betalt för frakten.

Hoppas det går bra! jag har också lite kläder att lägga upp på auktion men har varit alldeles för lat för det.

2010-11-22 @ 09:48:07
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0